1990 / Grande Premio de Portugal < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 2 N. Mansell Ferrari 641 61 1"22`11.014 - 193.725
2 27 A. Senna McLaren-Honda MP4/5B 61 1"22`13.822 +2,808 s 193.615
3 1 A. Prost Ferrari 641 61 1"22`15.203 +4,189 s 193.560
4 28 G. Berger McLaren-Honda MP4/5B 61 1"22`16.910 +5,896 s 193.494
5 20 N. Piquet Benetton-Ford B190 61 1"23`08.432 +57,418 s 191.495
6 19 A. Nannini Benetton-Ford B190 61 1"23`09.263 +58,249 s 191.463
7 6 R. Patrese Williams-Renault FW13B 60 1"22`37.546 +1 okr. 189.529
8 4 J. Alesi Tyrrell-Ford 019 60 1"23`06.547 +1 okr. 188.427
9 9 M. Alboreto Arrows-Ford A11B 60 1"23`22.203 +1 okr. 187.837
10 25 N. Larini Ligier-Ford JS33B 59 1"22`22.562 +2 okr. 186.935
11 23 P. Martini Minardi-Ford M190 59 1"22`30.286 +2 okr. 186.644
12 15 M. Gugelmin Leyton House-Judd CG901 59 1"22`55.788 +2 okr. 185.687
13 10 A. Caffi Arrows-Ford A11B 58 1"20`25.674 +3 okr. 188.218
14 30 A. Suzuki Lola-Lamborghini 90 58 1"20`26.294 +3 okr. 188.194
15 21 E. Pirro Dallara-Ford BMS-F190 58 1"22`27.233 +3 okr. 183.594
16 26 P. Alliot Ligier-Ford JS33B 52 1"12`48.352 wypadek (15) 186.414
17 7 D. Brabham Brabham-Judd BT59 52 1"13`46.029 skrzynia biegów (16) 183.984
18 16 I. Capelli Leyton House-Judd CG901 51 1"10`44.481 silnik (9) 188.164
19 5 T. Boutsen Williams-Renault FW13B 30 41`25.130 silnik (7) 189.044
20 29 E. Bernard Lola-Lamborghini 90 24 33`58.186 skrzynia biegów (19) 184.399
21 8 S. Modena Brabham-Judd BT59 21 30`05.758 skrzynia biegów (21) 182.117
22 12 M. Donnelly Lotus-Lamborghini 102 14 23`37.804 alternator (22) 154.634
23 11 D. Warwick Lotus-Lamborghini 102 5 7`31.399 przepustnica (23) 173.461
24 18 Y. Dalmas AGS-Ford JH25 3 4`32.404 wałek rozrządu (24) 172.464
25 22 A. DeCesaris Dallara-Ford BMS-F190 0 0.000 wypadek (-) 0.000
26 3 S. Nakajima Tyrrell-Ford 019 0 0.000 nie startował 0.000
27 14 O. Grouillard Osella-Ford FA1M-E 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 24 P. Barilla Minardi-Ford M190 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 17 G. Tarquini AGS-Ford JH25 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 31 B. Gachot Coloni-Ford FC189C 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
31 33 R. Moreno EuroBrun-Judd ER189B 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
32 34 C. Langes EuroBrun-Judd ER189B 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
33 39 B. Giacomelli Life-Judd L190 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
powrót