1982 / Grosser Preis von Deutchland < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 27 P. Tambay Ferrari 126 C2 45 1"27`25.178 - 209.929
2 16 R. Arnoux Renault RE30B 45 1"27`41.557 +16,379 s 209.275
3 6 K. Rosberg Williams-Ford FW08 44 1"27`29.492 +1 okr. 205.095
4 3 M. Alboreto Tyrrell-Ford 011 44 1"27`36.166 +1 okr. 204.835
5 23 B. Giacomelli Alfa Romeo 182 44 1"27`52.618 +1 okr. 204.195
6 29 M. Surer Arrows-Ford A4 44 1"28`09.432 +1 okr. 203.546
7 4 B. Henton Tyrrell-Ford 011 44 1"28`41.169 +1 okr. 202.332
8 14 R. Guerrero Ensign-Ford N181 44 1"29`08.505 +1 okr. 201.298
9 12 N. Mansell Lotus-Ford 91 43 1"27`36.698 +2 okr. 200.159
10 35 D. Warwick Toleman-Hart TG181C 43 1"28`36.384 +2 okr. 197.912
11 20 C. Serra Fittipaldi-Ford F9 43 1"28`40.357 +2 okr. 197.764
12 7 J. Watson McLaren-Ford MP4/1B 36 1"10`58.700 wypadek (3) 206.845
13 26 J. Laffite Ligier-Matra JS19 36 1"12`29.834 problem ze sterownością (8) 202.511
14 5 D. Daly Williams-Ford FW08 25 49`54.581 silnik (7) 204.279
15 18 R. Boesel March-Ford 821 22 45`15.220 opona (12) 198.261
16 11 E. DeAngelis Lotus-Ford 91 21 47`12.096 problem ze sterownością (16) 181.439
17 1 N. Piquet Brabham-BMW BT50 18 34`30.287 kolizja (1) 212.746
18 10 E. Salazar ATS-Ford D5 17 34`27.794 kolizja (13) 201.169
19 15 A. Prost Renault RE30B 14 36`38.589 wtrysk (19) 155.813
20 2 R. Patrese Brabham-BMW BT50 13 25`48.662 silnik (5) 205.403
21 22 A. DeCesaris Alfa Romeo 182 9 18`15.202 skrzynia biegów (13) 201.080
22 25 E. Cheever Ligier-Matra JS19 8 24`01.865 układ paliwowy (22) 135.764
23 30 M. Baldi Arrows-Ford A4 6 29`26.022 układ paliwowy (23) 83.133
24 31 J. Jarier Osella-Ford FA1D 3 6`21.322 układ sterowania (20) 192.508
25 9 M. Winkelhock ATS-Ford D5 3 6`46.961 sprzęgło (23) 180.380
26 28 D. Pironi Ferrari 126 C2 0 0.000 nie startował 0.000
27 8 N. Lauda McLaren-Ford MP4/1B 0 0.000 nie startował 0.000
28 33 T. Byrne Theodore-Ford TY02 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 17 R. Keegan March-Ford 821 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót