1982 / Toyota Grand Prix of Long Beach < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 8 N. Lauda McLaren-Ford MP4/1B 75 1"58`25.318 - 130.263
2 6 K. Rosberg Williams-Ford FW07C 75 1"58`39.978 +14,660 s 129.995
3 2 R. Patrese Brabham-Ford BT49C 75 1"59`44.461 +1:19,143 s 128.828
4 3 M. Alboreto Tyrrell-Ford 011 75 1"59`46.265 +1:20,947 s 128.796
5 11 E. DeAngelis Lotus-Ford 91 74 1"59`12.651 +1 okr. 127.676
6 7 J. Watson McLaren-Ford MP4/1B 74 1"59`53.154 +1 okr. 126.957
7 12 N. Mansell Lotus-Ford 91 73 1"58`46.135 +2 okr. 126.419
8 17 J. Mass March-Ford 821 73 1"59`37.011 +2 okr. 125.523
9 18 R. Boesel March-Ford 821 70 1"58`46.908 +5 okr. 121.210
10 4 S. Borgudd Tyrrell-Ford 011 68 1"58`25.616 +7 okr. 118.100
11 25 E. Cheever Ligier-Matra JS17B 59 1"35`36.688 skrzynia biegów (8) 126.921
12 22 A. DeCesaris Alfa Romeo 182 33 51`53.653 wypadek (2) 130.794
13 29 B. Henton Arrows-Ford A4 32 54`03.190 wypadek (12) 121.765
14 14 R. Guerrero Ensign-Ford N181 27 44`07.280 wypadek (11) 125.866
15 26 J. Laffite Ligier-Matra JS17B 26 41`52.362 wypadek (8) 127.713
16 31 J. Jarier Osella-Ford FA1C 26 42`16.218 układ transmisji (11) 126.512
17 1 N. Piquet Brabham-Ford BT49D 25 40`00.893 wypadek (6) 128.502
18 33 D. Daly Theodore-Ford TY02 23 38`10.050 wypadek (16) 123.944
19 5 M. Andretti Williams-Ford FW07D 19 36`43.627 kolizja (19) 106.404
20 15 A. Prost Renault RE30B 10 16`44.757 wypadek (10) 122.824
21 28 D. Pironi Ferrari 126 C2 6 10`25.040 wypadek (9) 118.464
22 16 R. Arnoux Renault RE30B 5 8`30.526 kolizja (2) 120.864
23 23 B. Giacomelli Alfa Romeo 182 5 8`31.647 kolizja (4) 120.599
24 10 E. Salazar ATS-Ford D5 3 5`57.858 kolizja (25) 103.456
25 9 M. Winkelhock ATS-Ford D5 1 2`40.769 kolizja (24) 76.761
26 27 G. Villeneuve Ferrari 126 C2 75 1"59`29.606 zdyskwalifikowany (3) 129.095
27 36 T. Fabi Toleman-Hart TG181C 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 32 R. Paletti Osella-Ford FA1C 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 20 C. Serra Fittipaldi-Ford F8D 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 30 M. Baldi Arrows-Ford A4 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót