1981 / Grosser Preis von Deutchland < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 5 N. Piquet Brabham-Ford BT49C 45 1"25`55.600 - 213.325
2 15 A. Prost Renault RE30 45 1"26`07.120 +11,520 s 212.849
3 26 J. Laffite Ligier-Matra JS17 45 1"27`00.200 +1:04,600 s 210.685
4 6 H. Rebaque Brabham-Ford BT49C 45 1"27`35.290 +1:39,690 s 209.278
5 3 E. Cheever Tyrrell-Ford 011 45 1"27`46.120 +1:50,520 s 208.848
6 7 J. Watson McLaren-Ford MP4/1 44 1"26`07.420 +1 okr. 208.107
7 11 E. DeAngelis Lotus-Ford 87 44 1"26`19.980 +1 okr. 207.603
8 32 J. Jarier Osella-Ford FA1B 44 1"26`21.660 +1 okr. 207.535
9 22 M. Andretti Alfa Romeo 179E 44 1"26`36.730 +1 okr. 206.934
10 27 G. Villeneuve Ferrari 126 CK 44 1"26`54.360 +1 okr. 206.234
11 1 A. Jones Williams-Ford FW07C 44 1"26`56.720 +1 okr. 206.141
12 30 S. Stohr Arrows-Ford A3 44 1"27`03.610 +1 okr. 205.869
13 16 R. Arnoux Renault RE30 44 1"27`28.120 +1 okr. 204.907
14 33 M. Surer Theodore-Ford TY01 43 1"25`40.610 +2 okr. 204.438
15 23 B. Giacomelli Alfa Romeo 179D 43 1"26`00.050 +2 okr. 203.668
16 14 E. Salazar Ensign-Ford N180B 39 1"26`46.240 nie klasyfikowany (16) 183.083
17 9 S. Borgudd ATS-Ford HGS1 35 1"12`30.940 silnik (16) 196.604
18 2 C. Reutemann Williams-Ford FW07C 27 51`32.290 silnik (4) 213.399
19 29 R. Patrese Arrows-Ford A3 27 52`30.360 silnik (8) 209.465
20 25 P. Tambay Ligier-Matra JS17 27 52`42.140 układ transmisji (9) 208.685
21 17 D. Daly March-Ford 811 15 37`27.990 zawieszenie (20) 163.082
22 12 N. Mansell Lotus-Ford 87 12 23`52.010 wyciek paliwa (18) 204.806
23 8 A. DeCesaris McLaren-Ford MP4/1 4 7`54.820 kolizja (8) 205.892
24 28 D. Pironi Ferrari 126 CK 1 2`01.670 elektryka (3) 200.874
25 20 K. Rosberg Fittipaldi-Ford F8C 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
26 35 B. Henton Toleman-Hart TG181 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
27 31 B. Gabbiani Osella-Ford FA1B 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 36 D. Warwick Toleman-Hart TG181 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 4 M. Alboreto Tyrrell-Ford 010 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 21 C. Serra Fittipaldi-Ford F8C 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót